Trust and be trustworthy, довіряй і заслуговуй на довіру!


Top rope climbing - new challenge and seemingly my new sub-passion. First impression - walls are so high! The rope annoyingly bumps your face when you are climbing. Palms become sweating in the middle of the way. But the most challenging moment is to hang off the wall when you are on top of it. Yes, I know my friend who belays is a very responsible person. Yes, I clearly saw her multiple signals to me to let the wall go. Still it's sooooo scary for such acrophobist! And even more challenging - to stay relaxed while belaying her (hard to keep calm when you realize your friend is totally depending on you).

And this is exact reason why I bought myself beautiful harness the next day after this challenge. To feel this fear again. To tame it, step by step. To turn stress into excitement. To enjoy more and more challenging routs. To climb the ceiling of this gym (is it really possible??!). To multiply this incredible pleasure by going for outdoor climbing one day. To enjoy this special team feeling that inspires to set new challenges. To trust and be trustworthy.


Клаймінг з мотузкою - мій новий штурханець і схоже нове заховлення. Перше враження - ох і високі ж стіни! Мотузка неприємно зачіпає обличчя під час вилізання. Долоні починають пітніти на середині маршруту. Але найскладнішим моментом було відпустити стіну, коли ти на самій вершині. Так, я розумію що моя подружка, яка тримає мотузку внизу, надзвичайно відповідальна людина. Так, я бачила її численні сигнали про те, що пора відпустити стіну. Але ж як це страшнооооооооо для такого акрофоба як я! І ще важче - бути спокійною в той час коли я страхую її (важко бути спокійною коли розумієш що інша людина повністю залежить в цей момент від тебе).

І саме тому я купила собі спеціальні кріплення для цього виду клаймінгу на другий день після першого (стресового!) досвіду. Щоб відчути цей страх знову. Щоб приручити його, крок за кроком. Щоб перетворити стрес на захоплення. Щоб насолодитись все складнішими й складнішими маршрутами. Щоб лазити по стелі цього залу (ну невже це справді можливо??!). Щоб помножити задоволення, вибравшись одного дня на клаймінг по справжніх скелях. Щоб відчути цей особливий командний дух, який так надихає. Щоб довіряти і заслуговувати на довіру.

Comments